tiistai 3. kesäkuuta 2014

Latenight

le11. Välipalaa 2. 'Liikuntatunti' Brooklinin ja Ashleyn kanssale21. Auringonottoa meidän koiran kanssa 2. Those sunsets....le31. Lounaalle menossa 2. Ihana Kaseyle41. Shoppailu= syy, miks mun matkalaukut oli ylipainoisia 2. Spring Fling- juhlatle51. Auringonottoa järvellä 2. Hah photoboothle61. Tennistyttöjen läksiäis-piknik mulle 2. Huvipuistopäivä!le71. Koulunpäättymis-juhlat Emilyn kanssa 2. Kaseyn ja Jordanin kanssa kynsisalongissa ja lounaallale81. Bonfire vuorilla 2. Graduation Kyran kanssale91&2. Telttailua/campingle101. Graduation 2. Ihana Carmen

En jostain syystä saa nyt unta joten tulin kirjottelemaan. Oon Washington DC:ssä tällä hetkellä ja mun huonekaverit, kaksi norjalaista tyttöä, tuossa viereisillä sängyillä nukkuu jo. Viimeiset viikot oon ollut kokoajan menossa, ja oli muun muassa Senior All Night Party, joka oli kyllä yksi hauskimpia juttuja taas! Se oli siis juhlat koululla aamuun asti ja siellä oli kaikenlaisia pelejä ja kilpailuja, hypnotisoija-show ja vaikka mitä muuta. 
Mun parhaat kaverit tuli tänä aamuna kentälle saattamaan mua ja olihan se ihan hirveää sanoa hyvästit hosteille ja kavereille. Vietetään täällä DC:ssä nyt siis pari päivää ennen kuin lennetään kotiin. Saavuttiin meidän hotelliin kuuden muun vaihtarin kanssa (ruotsista, suomesta, norjasta ja tanskasta) iltapäivällä. Sen jälkeen ollaan käyty syömässä, salilla, uimassa ja elokuvissa. Aamulla on aikainen herätys joten ehkä meen tästä nukkumaan!

Love, Heta

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti